top of page

נחמות של חילופי עונות

ברגע שהיורה יורה, מבחינתי סתיו. בראש שלי יש שלכת מינימום אנחנו בניו אינגלנד ובצהריים נאכל מרק דלעות וג'ינג'ר. נכון שבאזור המרכז 30 מעלות כבר כמה ימים, אבל אני לא נותנת לזה לבלבל אותי.

ברגע שמגיע הערב ויורדות המעלות, אני יוצאת לחצר (או לחלון אם אני לא בבית) וסופגת אוויר קריר וחדש. אני נושמת נשימה עגולה ומלאה, ממלאת את הגוף מהקודקוד עד הרגליים וחזרה, שואפת ונושפת במעגל. לפחות שלוש פעמים. זה לוקח פחות מדקה ומשנה (לי) המון.

כבר דיברנו כאן על לקחת את המציאות כהמלצה ולאסוף ממנה את רק את הרסיסים שגורמים לך אושר.

אז יישר לעניין, לא לפי סדר חשיבות, המלצות להעלאת האושר בחילופי עונות:

  1. ספר: סיפורי חייו של מר פיקרי באמת הספר המתוק ביותר שקראתי בשנים האחרונות. אסופת סיפורי חייו של איי ג'יי, בעלים של חנות ספרים, שפוגש ילדה והם מצילים אחד את השני. ממש הצטערתי שאין לו המשך מרוב שהוא המיס אותי. *קראתי אותו באנגלית ולא מכירה את התרגום, אבל ההמלצה המקורית הייתה לגרסה העברית ואני סומכת על דנה חברתי שמצאה לי אותו :)

  2. סדרה: ולריה. למקרה שלא נתקלתן, זה קצת כמו סקס והעיר הגדולה רק בספרד ובמרכז העלילה הבחורה הג'ינג'ית היפה ביותר בעולם. חד משמעית ממתק. מלא סקס, הרהורים על זוגיות ובסטיות מגניבות מאוד.

  3. מוסיקה: מיקס מוסיקלי מותאם מצב רוח. תריסר מחממי לב בפלייליסט שלי להרגשה טובה.

  4. שוקולד: Tony's Chocolonely, השוקולד ההולנדי האהוב עלי, הפציע בחנויות בישראל בפתאומיות לאחרונה. ספציפית הכי אני אוהבת את הכתום.

  5. חיבוקים: חבקו - בהסכמה - מישהו או מישהי אהובה עליכם. ילדים זה תמיד טוב. בני/בנות זוג. חברה. חיבוקים של 30 שניות ומעלה ומגע של לחי אל לחי מעלה את רמות האוקסיטוצין שידוע גם כ"הורמון האהבה". כבר חפרתי פה על זה, אבל זו פשוט הדרך הכי קלה וטבעית להשיג חופן של התרוממות רוח.

אתמול בלוינסקי, קפה קאימק

שיהיה סופשבוע מתוק (או מלוח, או שניהם, מה שטוב לך) + שלחי לחברה שצריכה קצת מצב רוח :)

bottom of page